Glasservice en CV-onderhoud

Een voordeel van huren is dat Maaskant Wonen het algemene onderhoud aan uw woning verzorgt. Het klein onderhoud is voor rekening van de huurder. Als u deelneemt aan het Serviceabonnement huurdersonderhoud, dan neemt Maaskant Wonen u ook bijna al het dagelijks onderhoud uit handen. Hier leest u wat u moet doen bij een cv-storing en glasschade.

CV-storing

Heeft u een cv-storing dan kunt u contact opnemen met de firma Hajnadi. Alvorens u hulp inroept bij cv-storingen dient u het volgende te controleren:

  • of er voldoende water in de installatie aanwezig is;
  • de thermostaat voldoende hoog staat;
  • de pomp draait;
  • de waakvlam brandt;
  • de installatie ontlucht is.

Mocht u vervolgens toch nog problemen hebben met uw cv-ketel, dan kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week, contact opnemen met: Hajnadi Klimaattechniek, telefoon: 045-545 12 00.

Glasschade

Heeft u glasschade? Controleer dan eerst of u lid bent van onze glasservice. Bij de acceptatie van uw woning heeft u aangegeven of u wilde deelnemen aan de glasservice. Hiervoor betaalt u een maandelijkse bijdrage van € 0,45 waarbij het glasbreukrisico van de binnen- en buitenbeglazing van uw woning (onder voorwaarden) gedekt is. Indien u bij ons een glasverzekering heeft afgesloten, bent u verzekerd voor glasschade. U dient glasschade te melden bij de meldkamer van Glashandel Van Ooyen die 24 uur per dag, 7 dagen per week, bereikbaar is: telefoon 045-531 14 13. U ontvangt dan geen factuur van de glasschade.